torsdag 4 april 2013

Lov

Lovet börjar lida mot sitt slut, tyvärr. Och påtal om lida så har jag haft jätteont i nacken nu i fyra dagar, fast det börjar bli bättre nu :) Jag hade ju tänkt att jobba lite på lovet men eftersom de varken svarar på mail eller telefonsamtal så blev inte det av. Verkar som om jag får vänta till sommaren ändå. Sommarjobb har jag nämligen fått på samma ställe som förra sommaren. :)

Så jag har bara vilat mig igenom lovet kan man säga. I söndags var vi bjudna till mormor och morfar på påsklunch, vilket var supergott! Igår var jag barnvakt åt min lilla kusin, jag hämtade henne på dagis och sen åkte vi hem till mig och lagade mat :)

Idag har jag städat mitt rum på morgonen, och nu sitter jag och äter frukost :) en promenad i det vackra vädret väntar :)

Ha det bra :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar