lördag 8 december 2012

Jobb & taggaaaa!

Hej alla glada!

Äntligen helg, känns som den var behövlig! Var hemma ensam igårkväll så jag gjorde tacos till mig själv, satte på den nya Maria Wern-filmen och bara chillade. Gick och lade mig vid nio så jag är verkligen utvilad idag, haha har sovit 12 timmar. ;)

Nu är jag på jobbet och degar lite, var dåligt med kunder idag så jag hinner med att pilla lite med min blogg mellan varven. Men sen efter jobbet hinns det inte med att dega.

Måste hem fort som fasen, göra mig iordning, invänta Ella och sen bär det av inåt Issa för att Mimmi ska fixa iordning mitt hår lite. Sen åker vi till Hultsfred för att dansa loss och lyssna på Maskinen! Ska bli sjukt kul efter den här jobbiga veckan i skolan. Åker självklart dit med de jag trivs med allra bäst! <3

Ha en jättebra helg! Kram. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar