fredag 28 december 2012

New year


Hej :D!

Här sitter jag på jobbet och degar. Var lite segt idag :/ men snart är det dags att stänga kiosken och dra mig in till staden för att tillbringa kvällen med bästa tjejerna. Blir massa mys med film och massa godis :) ska bli trevligt!

Imorgon har jag lovat brorsan att jag ska agera chaufför åt han i hans nya a-traktor. Ska bli kul att återuppliva gamla minnen från min egen epatid :) blir väl sent med antar jag!

Igår hjälpte jag en kompis med att färga hennes hår, tyvärr blev det inte riktigt som vi tänkt oss så ska försöka korrigera det imorgon också. Ska göra naglarna hos en nagelteknolog imorgon också, spännande! :)

Snart är det ju nyår med, inhandlade en klänning och ett par skor igår som jag tänkte att jag skulle ha på mig :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar