måndag 18 februari 2013

New!

Tjosanhejsan!
Gjorde om min blogg lite, hoppas ni gillar det.
Tänkte blogga lite om vad som hände i helgen. I torsdags åkte jag vill en kompis och sov där till fredagen, vi skulle nämligen dra år kosing till Ullared och shoppa loss på Gekås på fredagen. Det var jättekul, även om jag inte handlade så mycket så mycket var det skönt att komma bort och se lite annat folk. På kvällen kom min nyblivna andra halva Issa på besök.Jag och Issa stod för maten men tyvärr blev den lite misslyckad, men vi åt lite grann iallafall! Vi kollade på Gladiatorerna tills det slutade sen tog vi en sväng till staden för att kolla läget :) hände inte så mycket som vanligt men kul hade vi :) kom hem runt tre på natten :)
I lördags vaknade ja i ett ryck vid kvart över tio. Fick lite halvt panik för jag hade tänkt att göra frukost till mamma som slutade jobba vid tio. Men hon hade ett ärende innan hon åkte hem så det blev alldeles perfekt :) vi åt gott och satt och snackade i typ 2 timmar. Att det kan finnas så mycket att prata om egentligen! Efter det gick Issa och jag upp och lade oss i min säng och lyssnade på musik i ytterligare 2 timmar sen åkte vi och handlade. Tacopaj blev det, lyckades gjorde jag också ;)
Efter maten gjorde vi oss i ordning och åkte senare in till stan för att ha lite party :) vi åkte 940 hela kvällen, vi bytte till min bil efter ett tag också så då blev det dunk för fulla muggar ;) hade skitkul, vi var hemma runt fem :)
Igår var bara en slödag, sov till tolv sen gick jag ner, ånudlar och kollade på tv :)
Vid tre bar det av till min morbror, hans flickvän och deras dotter för lite kalas. Han har nämligen fyllt år :) grattis!
Det var min helg de, hoppas ni haft det lika bra som jag :) kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar