söndag 24 februari 2013

Söndag

Hej på er!

Sitter här i soffan och kollar på beck - monstret. Gammal, men fortfarande lika bra :)

I fredags var jag, Issa, Mimmi, Ella och Hampus ute med min bil och åkte på stan. Det var skitkul! :) Var hemma runt fem, att det alltid blir så sent...

Igår när jag vaknade frågade mamma och jag ville hänga med ut till mormor och morfar och äta mormors nybakta bullar. Det tackar man inte nej till så så fick det bli :) det slutade med att vi blev bjudna på både middag och efterrätt. Riktigt trevlig dag! Fick även följa med till ladugården och hälsa på korna, såå söta! :) på kvällen hängde jag med brorsan in till stan och träffade Ella och några till. Trevligt va de också! :) mycket bra helg! Hoppas Mp haft det lika bra. Kram :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar